tisdag 16 juni 2009

Tvättat båten då..

Hmm... va har jag gjort idag då som jag kan berätta om... Dagen började med jobb, och de gick väl ganska bra. Har bara hemskt ont i magen. Tror jag har magkatarr igen. Men som tur va hittade jag medicin hemma idag... Tack gode gud... Hoppas den hjälper. Har ju provat en hel del.. Men efter Jobbet va jag och fannie till stan. De va roligt. Snacka lite skit.. Handla lite. Inte för att jag fick nåt handat. Ville ha Jeans, men hittade inte någon fin färg jag ville ha. Kräsen, och då blir jag sur och tappar motivationen till att handla.. Men men... Jag köpte en bok iaf.. Har nästan läst ut min andra=) och sen köpte jag hälso piller på hälsokost.. Så att så att...
Sen ikväll va vi till U och S och lånade en båt trailer, snacka lite skit där med.. Hon är så jäkla rolig.. Fick en massa kattmat oxå. Tackar, tackar=) Sen åkte vi och hämtade båten. Tid för en tvätt.. Måste kanske ha den fin till midsommar. Tänk, de är midsommar om två dagar.. aah va tiden går snabbt... De e alltså bara två dagar kavr för mig tills jag får SEMESTER: jag vet jag har tjatat om de,. men va fan. Gud så jag längtar....

jag hoppas verkligen på fint väder på midsommar. Annars blir jag lite ledsen... Men man får väl ta kläder efter väder. Men man vill ju va lite fin.. Får väl se hur de går=) hahaha.. Skall göa ett nytt försök imorn med byxor.. BEHÖVER ETT PAR NU!


Nej nu skall jag titta på Hells Kitchen med Jonas och dricka ett gals cider. (och Jo Fannie, de är GOTT) Orkar inte riktigt skriva mer idag heller..'
Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar