måndag 22 juni 2009

Midsommar.

Japp då va denna midsommar över. Har haft en riktigt trevlig midsommar helg. De blev ett två dagars kalas.. Den Åländska midsommarstången är uppe...

Vi skulle egentligen ha varit på en stuga, men vädret va ganska ostabilt och grått. Så dom hade dukat upp och gjort fint i en maskin hall. Dukat upp med långbord.. En massa god mat. Mycket fisk... Mums.. Och ett trevligt sällskap. Tack och lov kom det inget regn- Men de va ganska kallt så jag hade tjocka vinterjackan med. Den fick åka på senare på kvällen..


Provade att locka håret=) Tycker att de blv ganska fint... lite lätt lockigt bara..

Skååål... De blev nog en hel del dricka denna kväll.. Men tack och lov mådde jag jätte bra dagen efter. inte ett dugg bakis.. Tur de när man skulle fortsätta dagen efter..


Min Jonas och jag...

Dagen efter var det iaf fint väder... Tack och lov, äntligen lite sol... Vi hade jätte trevligt. Grillade, pratade, drack lite.. Och bara hade de mysigt...

Här fixas de lite mat...

Fint uppdukat. Jag kunde inte ha njuti mer... Otroligt god mat i goda vänners sällskap. de e så här sommaren skall vara.. Min Semester har ju ÄNTLIGEN börjat nu... Fasen va nice.. Nu skall jag leva livet=)

Mitt hjärta och jag!!!!! Gud så jag älskar honom..!=)

Ja, så de blev inte så mycket skrivet denna gång heller. Men jag har haft en fantatsik midsommar helg. Jag är riktigt nöjd.

Har varit på stan hela dagen idag. Lunchade och fikade med Fannie=) gud så trevligt det var.. Solen sken och de va riktigt varmt. Sommarvärmen är på väg. Tog även en fika med Gunilla och pratade lite. Alltid bra att prata.

Fick även en impuls idee idag. Så på Onsdag åker jag och min lilla syster upp till farfar i Norrland.. de skall bli trevligt! Och som sagt så har dom lovat fint väder. Så de blir nog bra.
Nej nu skall jag iväg och städa bilen.. Så att den är ren och fin när jag åker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar