onsdag 17 juni 2009

Liten har blivit stor...=)

Yes, this is me... Kolla in buken=) haha... Snacka boll..2005 fick jag ett fotoalbum av pappa och Anna. Dom hade lag in bilder från jag va liten tills jag hade blivit lite äldre. Ganska rolig gåva må jag säga.. Så de här är jag! Janni

Har ju ingen aning om hur gammal jag är på dessa bilder. Men kanske jag kan va ett här eller nåt=) Pulka är alltid roligt. Oavsett om man e liten eller stor..

Bild uppe i från farmor och farfar.. Ser inte riktigt glad ut--

Och här har vi då två bilder som absolut inte vill lägga sig åt rätt håll. Har försökt flera gånger, men de lyckas inte. Så nu får dom va som den är. Bilden ovan är jag och min bror Fredrik.

ja va skall man säga om de här då=) Fiina blommor. haha

här har vi mig längst fram, efter mig sitter min kusin Kalle, och efter han sitter min bror Fredrik. Fin häst-

Snygga jag då..=)

Men åhhh så jag älskar denna bild. Jag minns än idag hur tung den där fisken va. Jag försöker få armbågen att vila på höftbenet för att jag skall orka hålla upp den. Är någonstans i norrland med pappa och fiskar.. Så se, ett bild bevis från förr att jag vågade hålla i fisken=) haha för de vågar jag ju inte nu. Man e så mycket modigare som barn!

Här tror jag bestämt att jag följt med pappa på trav eller nåt..
Ser kallt ut.

Sot i hela ansiktet..... Oxå en mysig bild enligt mig själv... Glad för att jag fick detta album. Kanske inte så ofta man själv har bilder hemma från de att man va liten. Oftast föräldrarna som har den.. Men nu har jag ju några bilder... Fanns nog fler i albumet.

Och så en vacker dag ser man ut så här... 24 år...


Så, de va de.. Nu har jag delat med mig av lite av mina barndoms bilder..

Orkar inte skriva så mycket idag heller. Är grymt trött.. Skulle vilja sova nu... Jonas jobbar ändå sent idag. Så kanske man borde lägga sig redan nu. när man ändå känner sig trött. Tror jag skulle somna direkt..
Fick iaf ett par Jeans köpta idag.. Å dom får väl helt enkelt bara lov att duga tills vidare. Måste få ta mig till Sverige och shoppa lite känns de som...
Hur som helst. Sista dagen på jobb imorn. YEHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! Sen är de midsommar. Hoppas den blir rolig!

Tack för idag.

3 kommentarer:

  1. alltid så kul att se bilder från "förr" :) Hoppas du får en riktigt fin midsommar! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fint med bilder från när du var liten!! :) Vi måste ses nån dag vännen!! Du har semester nu va? Kramar

    SvaraRadera
  3. yes nu har jag semester=)Idag har jag njutit hela dagen av solsken istan. Med lunchande och fika-- Nice- Men vi måste ju höras av nåt helt klart så att i kan ses!

    SvaraRadera