måndag 11 oktober 2010

Dagen som gått....

Ja idag är de som sagt va min kära sambos födelsedag. Så dagen började med frukost på sängen med levande ljus och oaket öppning.. Han fick en mini laptop av mig, och en laddre så att han kan ha den med sig i traktorn eller var han nu vill ha den=) och ett virus skydd.. Jag tro ratt han e nöjd. De såg ut så iaf=)
Sen gick vi en morgon promenad med hundarna.. De är kallt i vindarna idag.. Riktigt höst väder.
Åkte till stan en sväng och handlade lite mat som jag skall bjuda på när min kära kommer hem från innebandyn.

Och nu kom jag precis in. Har varit ute med Emma och hästarna en stund... Och fy fan va kallt det blev!! Måste nog börja ha mer kläder på mig tror jag...
JO förresten ser ni arg rynkan i pannan.. Jag stör mig på den.. Jag borde verkligen prova botox=) eller så kan jag ju först testa med nån anti rynk kräm kanske, hehe.
Nä nu skall jag börja laga dagen middag och till de tar jag mig nog ett glas rött-... Perfekt..=)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Du jag har också en arg rynka som inte är att leka med, botox sprutan ligger inte långt borta, men en rynkkräm kanske skulla va smidigare! :)

    SvaraRadera
  2. Ja kanske man skall ge rynk krämen ett försök innan man ger sig på botox=)hehe

    SvaraRadera