tisdag 26 oktober 2010

Kvälls mys

Lite kvällskaffe framför teven.. Inte så tokigt. Måste säga att de är extremt skönt att få va hemma ikväll, med levande ljus och bara få ta de lugnt och glo på tv. Underbart.
Jonas har åkt på jobb så jag är nu ensam en stund.

Idag har jag funderat lite på minnen och tänkt tillbaka på sommaren. Jag hade så himla roligt dom gångerna jag va ut i sommras.. Massor med fina minnen, och ROLIGA minnen! Inte för att jag längtar tillbaka till sommaren, men de är kul att tänka tillbaka på de roliga stunder man haft!
Nu börjar jag känna mig lite trött.. Men de är ju bara bra de, för då får jag väl förhoppningsvis sova i natt. Sängen har aldrig någonsin sett så lockande och fin ut som ikväll=)

(på tal om nåt helt annat så e jag grymt sugen på Vin!! men de skall jag dricka på fredag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar