onsdag 27 oktober 2010

Höst pyssel

Yes, idag har jag gjort lite höst pyssel ute. Planterade lite ljung i två krukor som tål vintern och minus grader. Och sen planterade jag i den blomlåda som Jonas byggde. Hoppas den oxå klarar vinter och kyla ute. Har fortfarande en del sommar blommor att plocka bort som jag inte fått gjort. Men vissa har fortsatt blomma så länge, men nu börjar dom nog dö ut en efter en. (jo just de försök att ignorera den vita fläcken på den röda väggen) hehe

Håller just nu på att tvätta upp mina ny inköpta sängkläder. Vill att dom skall va rena och lukta gott när vi flyttar upp till över våningen..=)
Sen är de natt jobb som gäller för mig inatt. Kommer säkert va ganska trött. För jag sover nog inget före jobb, de hinner jag inte. Och sen imorn klockan 8 skall jag va hos läkare.. Kommer va liiiiite trött när jag kommer hem har jag en känsla av.. Men de e bara två nätter nu och sen får jag va ledig 5.. Vilken lyx!!!!
Nä om jag skulle börja plocka fram lite middag nu snart så har man den biten gjord.
Ha en skön höst kväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar