onsdag 6 oktober 2010

Rosa Bandet Gala.

Kommer några inlägg på rad nu eftersom att jag inte skrivit på länge..
Men i lördags va iag jag och min kära sambo tillsammans med våra vänner smulle och Ullis och hennes familj till Arken på Rosa Bandet Gala.
Jag måste säga att de va riktigt trevligt och roligt. Och god mat var det. 3 rätters middag.. De blev även lite styr dans, haha.. Man e ju värdelös på sånt, borde öva lite mer.. För man blir ju inte yngre..
Blev några smirre och shottar på Arken och vin till maten.. Men jag försökte ändå ta de lugnt eftersom att jag skulle på jobb dagen efter.. Som tur va började jag inte fören 14 på söndagen så de va ju skönt. Men jag mådde bra så de va ingen fara.. Lite trött då kanske, men vem är inte de om man kommer hem vid 4 på morgonen...?!
Men som sagt en super trevlig kväll med god mat och härligt sällskap! (för ett gott ändamål)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar