måndag 25 oktober 2010

Höst promenad!

De blir snabbt mörkt nu på kvällarna! Jag vakade ju inatt, så jag vaknade inte fören klockan 3 idag, åt frukost och sen myste jag lite med Jonas i soffan...
Sen for han på innebandy träning och jag gick ut på en härlig promenad, lyckades springa lite.. De är inga längder vi pratar om utan jag springer en bit för att se om min vrister håller. Dom är så svaga så springer jag kan jag vipps ligga på backen för att dom inte håller..'

Inatt är jag ledig och de är skönt att få va hemma och tända lite ljus ikväll och bara va,..
Och en sak som jag kom på (nu först) är ju att nu när jag jobbar natt, så denna vecka tex jobbar jag ju bara onsdag natt och torsdag natt. Så de betyder alltså att jag, varannan vecka bara jobbar två nätter! Härligt!! Kanske jag gillar mitt nya liv som natta när man får in lite rutiner och får vardagslivet att fungera oxå..
Men som sagt, guld värt att få va ledig varannan helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar