tisdag 30 augusti 2011

Huvudvärk!!

Igår kväll började sig huvudvärken att smyga sig på, när jag sen skulle gå och lägga mig hade jag så ont i huvudet att de till och med gjorde ont att huvudet på kudden. Till och med att blunda gjorde ont. Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande en hemsk huvudvärk! Mår illa och.... nej jag mår inte bra.. har slängt i mig en 1,5g panadol med än har det inte hjälp.. De måste gå över!! Ikväll skall jag ju på middag och bio med systrarna Rosenberg!! Breidsmaides (eller hur det nu stavas) Så jäkla underbart att vi på Åland ÄNTLIGEN har en bio igen!!!!! Så mysigt att bara en vardagskväll kunna lyxa till det lite!
SÅ jag vill att de går över, ska lägga mig i sängen och vila och se om de kan försvinna..

En annan sak då, träningen och godisförbudet har gett resultat.. Igår cyklade jag och Jonas 18,16km på 50 minuter... bra jobbat... Enligt mig.. han vill nog cykla snabbare..
Men idag ställde jag mig på vågen iaf och de visade -1,7kg!!!! Yeehhjj=) Så nu är det bara att kämpa på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar