måndag 29 augusti 2011

Måndag

Måndag och ny start på veckan igen. Gick av mitt 5 nätters pass imorse, och nu e jag ledig två nätter.. Inte mycket efter 5 nätter jobb.,. Men sen jobbar jag två och sen får jag va ledig 5.. Nå ja..
Förra veckan så började ju "mitt nya liv" Godis och annat gott förbud sedan en vecka tillbaka. De har gått riktigt bra måste jag säga, fast frestelsen varit stor när Jonas köpte en glass.. Stod länge och klämde på en godispåse då.. Men nej, jag lät bli..=)

Träningen har jag oxå kommit igång med.. Räknade ihop lite snabbt att jag på en vecka tränat 5 dagar. Och sammanlagt så har jag cyklat 55km och joggat varvat med snabb promenad 15km Och då är inte nå hundpromenader inräknade. Och det där tyckte väl jag va ganska bra av mig som är nybörjare=) Så nu e de bara att fortsätta när man väl har kommit igång.. Känns bra detta.. KÖR HÅRT JANNI=)

Idag tror jag att jag får med mig Jonas på en cykeltur.. Lite skönt när man kan göra nåt tillsammans oxå. Så så var det med det.. Får se om de har blivit nån ändring på kroppen sen den 22 september då Mikaelas och mitt vad går ut=) Spännande...

2 kommentarer:

  1. Vad duktigt du är Janni!! Hejja hejja!!

    SvaraRadera
  2. Tack=) och faktiskt de har gett bra resultat på vågen efter så kort tid.. Så nu e jag ännu mer peppad till att kämpa på =)

    SvaraRadera