tisdag 23 augusti 2011

Ska vi slå vad?

I söndags så tog jag med mig hundarna och for till Mikaela för lite söndagsmys. Vi bakade en kladdkaka och drack kaffe och kikade på filmen Dear John. Den va såååå bra!! jag måste köpa den till mig själv. Skulle ha gjort det igår men då va den slut.. typiskt..
Vilket påmiknner mig om att jag har beställt hem filmer som borde komma hit idag. Nå ja hur som helst så skall jag komma med en poäng angående söndagen.

När vi satt i hennes soffa och hade de som bäst med en massa gott. Så slog vi helt plötsligt vad om 100 euro! Att vi inte skulle äta godis, bullar eller chips. Sånt onödigt på en månad från start måndag den 22. Alltså med start igår! Ok, de låter perfekt!
Om 41 dagar åker jag till cypern.. Jag har godis förbud, så då kan jag ju lika bra ge gärnet och träna allt va jag bara kan och orkar denna månad.. Så får man se om de händer nåt med kroppen.

Så igår började jag dagen bra med en promenad/joggingtur på ungefär en timme. Helt ok..
Och sen på kvällen när Jonas tränade fotboll så cyklade jag runt vårat "område" i Lemland.. 19,3km på 55 minuter.. De tycker jag att de va jäkligt bra för att vara mig! Jag har ju ganska ont i rumpan idag... Men nu jäklar skall de köras hårt! Inga fler rosa shottar=)
Träna, träna och håll igång.. Cypern, snart kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar