onsdag 17 augusti 2011

NYA CYKLAR!!

Ja detta är min nya skönhet.. Idag köpte vi 2 nya cyklar.. Här jävlar skall det börja motioneras!=) Dock är jag lite neg till sadeln, jag vill gärna ha en bred som e skön. Denna är smal och hård och de känns som att den skall äta sig in i rumpan.. Men kanske man vänjer sig.

Så nu har Jonas och jag varsin ny cykel. Så nu skall vi bestämma en dag då vi cyklar ihop.. Kul så slipper jag springa alla dagar=) tror jag skall köpa en bra nån allväders jacka och byxa så att jag kan cykla även om de skulle regna.. Och ja, jag e på shopping humör=) lönen kom ju igår, så de e bara att bränna när man kan =)
Så ikväll skall vi provcykla en liten runda innan jag måste åka på jobb..
För japp.. nu är semestern slut=( men jag jobbar ju bara 2 nätter denna vecka inatt och sen på torsdag natt sen e jag ledig 5!!=) tjohoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar