lördag 13 augusti 2011

Kort uppdatering

Så irriterande när man sitter och ladda upp bilder en och en från mina bilder från systemkameran (tar för lång tid och hakar upp sig om jag försöker med fler) så nu har jag suttit en halvtimme och hade fått in 5 bilder kanske. Va händer. POFF allt e borta!!! Suck.. Så nu blir de bara en bild från Norrland och så får jag lägga in fler bilder en annan gång då jag har tid.
Hade de iaf bra på Loön, älskar Norrland och dess fina natur.. Jag skulle kunna sitta på en stol och bara titta på naturen en hel dag.. Sån e jag..
Men nu e vi hemma igen. Detta är Jonas sista lediga dag, sen återgår vi till den "hemska" vardagen då vi båda jobbar natt och knappt får sova med varandra.. Skit trist.. Men de får va så nu.. Så e de bara.

Köpte förresten en Iphone igår.. Oj herre gud va jag har kämpat med att få igång allt.. Suck.. jag och teknik, jag säger det åter igen.. Ingen bra kombination. Men ajg fick de ju att funka lite iaf=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar