torsdag 4 augusti 2011

Tisdags blev de Rödhamn igen.

Ja i tisdags så fyllde min kära Vän Ullis år.. Och vi styrde ihop en middag på rödhamn igen.. Så enkelt och så sjukt gott.. Rökt lax och potatissallad! SÅ hur bra hade inte vi det=) Och en kall cider på det! De är va jag kallar sommar.

Smullisarna kom till Rödhamn med båt och hade några vovvisar med.. Jonas och jag kom på vattenskoter=) kul! Fast jag trodde vi skulle ha båt så de blev lite väl mycket packning kanske på skotern.. men men sånt händer..

Här va utsikten där vi satt och åt.. Så jäkla härligt!!!! Gud va vi har det bra=)

En god kladdkaka lyckades man trycka i sig oxå=)


Hundarna hade de hur bra som helst..
Och vi med..

Kaffe på berget i solnedgången blev de oxå, och lite rosé
vin=)
De va verkligen en härlig sommar kväll!!!

Fick åka båt med smullisarna till Flatholm då Jonas ville testa hur hårt vattenskotern gick..
När vi kom fram fick Ullis provköra lite och jag va tvungen att sitta bak på=) kul.. Jo..=)

Så de va våran tisdag kväll i lite bilder och text.

Just nu sitter jag hemma och fördriver tid. Skulle ut och jogga men blev så stinn i magen efter middagen så jag orkar inte.. Tusan!!!! Får gå upp tidigt imorn bara och springa lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar