tisdag 23 augusti 2011

Små städa...

Har gått och små plockat typ hela dagen.. Har ingen direkt motivation till att städa idag, men jag måste för jag hatar när det är stökigt. Eller de är små skit överallt.. Fan va man sparar på onödiga prylar.. Skulle behöva torka golvet på nedra våningen men jag skulle behöva dammsuga på övre våningen först.. Suck..
Väntar på att Jonas skall komma hem så att vi kan dra ut på en cykel tur innan middagen. Får se om vi kör samma runda som jag cyklade igår eller om vi tar en som "bara" e 12 km idag. Hungrig börjar jag bli iaf. Efter vår cykel tur skall vi laga tacos och dricka lite vin. Eftersom att vi är tillbaka i den vardag då vi sälland är lediga ihop så får man ta dom dagarna som man e ledig tillsammans och göra nåt mysigt på och ta sig ett glas vin..

Har tittar på lite sommar bilder.. Vattenskoter va nog en höjdare!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar