torsdag 18 augusti 2011

Tankar och funderingar..

Ja ibland har man så mycket tankar och funderingar, saker som verkligen kan äta upp än nästan.. Sånt som inte går att sluta tänka på.. Och de värsta är väl att jag har mycket tid på natten när jag jobbar att tänka.. Man sitter ju för det mesta själv så hjärnan kan gå på högvarv.
Måste försöka sluta tänka och fundera så mycket. Ta dagen som den kommer.. Men det är inte lätt alla gånger när man kanske känner sig lite nere.. Och så har man kanske lite saker att bearbeta som kanske tar mer på krafterna än man vill säga..
Men nu skall jag ladda för jobb natt nummer 2. Sista natten =)
Laddar alltid för jobb antingen hemma men väldigt ofta i bilen.. Och hur gör jag det då? PÅ med musik som är bra och som gör mig glad och peppad.. Poppa högt och njut, känna hur det rycker av glädjen musiken ger.. Så de är perfekt uppladdning för att va på bra humör!!=)
Godnatt till er andra.

1 kommentar:

  1. Gumman, det är allt för länge sen vi träffades sist! Kan vi ta en fika någon dag? Kram

    SvaraRadera