tisdag 18 maj 2010

14 dagar kvar!


Ja nu är de bara 14 dagar kvar tills jag och Jonas sitter på ett plan till Mallorca, och där nere så möter vi ju upp Mikaela och hennes sambo+ son. Herre gud jag börjar snart bli nervös. Haha fast mest nervös inför packningen, bara när jag åkte till Mikaela så vägde ju min väska över 17kilo=/ hur skall de gå att packa en väska när man skall va borta en vecka?? Shit.... Men sommar kläder är ju tunnare, och jag får väl tänka efter en extra gång innan jag slänger ner allt i väskan=)

Idag har jag påbörjat ett litet projekt oxå, tänker inte sakriva ut här va de e. Men jag hoppas de skall gå bra iaf. Nu jäklar!!=)

Idag har jag annars varit på planeringsdag med jobbet, vi var till Wirrans och där fick vi även mat, herre jäklar va starkt de va (thai mat) shit tungan och läpparna fick sig en känga kan jag lova. Tusen liter vatten och massor med färska grönsaker för att lite lugna hettan i munnen..
Imorn skall jag på brankurs från jobbet... Lite skönt att slippa jobba hel dag och sitta på kurs sen..

Nä om jag skulle slå mig ner i soffan nu då, undrar lite vart min sambo är? kanske på fotboll? Men klockan börjar bli så mycket nu så jag är lite osäker??!
Nå ja han kommer väl, kanske skall jaga in katten nu som e ute=) Han har blivit så mhycket lugnare sen han har fått börja va ute.. Han hoppar inte på Mossa lika mycket, coh de jag uppskattar mest är att han inte har bitits på flera dagar!! Han har varit en liten jävul på att bitas då han inte fått som han vill innnan.. Men han blev väl antagligen för rastlös av att va inne..
Nej fasen, nuy skall jag sluta skriva..
Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar