måndag 17 maj 2010

Sommar Värme!=)


Äntligen får min lilla Felix va ute. Inte om jag inte är hemma, men är jag hemma får han numera va ute.. Duktig kisse och lite duktig Janni som kunde klippa navelsträngen till slut=)
Helgen har varit och farit, på fredagen va Ullis och Smulle hit och drack några kalla med mig och Jonas. De va riktigt trevligt och jag lyckades bli myggbiten oxå, en hel drös med bett på benen. Snyggt, nu börjas det. Annars så har jag jobbat hela helgen. OCh de har varit Såååå VARMT på vår lilla Ö! De har verkligen kännts som sommarvärme.

Men idag fick jag äntligen va ledig, fan va skönt det va! Och guuuud vilket underbart väder det har varit. Jag va på stan en stund idag för att fixa lite ärenden, och de va helt ljuvligt. Sen va jag till Rosenblads och spenderade pengar. Så nu har jag planterat hela kvällen. Först grävt upp en rabatt på ca 16 meter, så de känns i ryggen nu kan jag lova. Sen planerade ner 28 plantor. De saknas två. Köpte även 4st klätter rosor. Men jag orkar helt ärligt inte gräva ner dom idag. Nu vill jag vila...=)
Men njutit har jag gjort iaf av livet och av värmen. Åt en god sallad från Eat till middag utomhus med Jonas. Gott, gott.

Och nu är de bara 15 dagar kvar tills vi åker till Mallorca!!=) åh så jag längtar!!!! Jag har det så bra nu, och jag tänker inte ha dåligt samvete över det heller=) jag lever livet och njuter av de till fullo! För det e jag så jäkla värd!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar