fredag 21 maj 2010

Underbara dag!!


Å de är så underbart ute, sol och jätte varmt. De känns verkligen som sommar nu, coh snabbt kom det. Det tackar vi för=) Idag efter jobbet var jag till Gottby för att hämta tapeterna till övervåningen.. De kommer att bli super fint, sen for jag via stan och köpte hårschampo och ändrade en tid som jag har till klipp up nästa onsdag. Sen handla en liten snabbis och sen på vägen hem va jag bara tvungen att stanna till vid Lemströmskanal, å de va så vackert och varmt så jag bara satt där och njöt av mitt liv för en stund. Underbart!! Just nu är jag verkligen nöjd med min tillvaro, absolut. Jag har det bra, och de är så fruktansvärt skönt.

Nä nu skall jag faktiskt ut och njuta av solen en stund, lägga mig på altanen och sola min vita hud, måste lite smått börja nu så att jag inte bränner sönder mig när vi åker till Mallorca, och de är ju bara elva dagar kvar dit!!=) Å fy fan va skönt det skall bli. Äta hotell frukost=) sola och bada, handla, och ut och äta gott och dricka gott... Åhh så jag längtar. De blir en liten förlovnings semester=) samtidigt som min goda vän Mikaela och de hennes skall dit=)

Nej återigen, nu skall jag ut och sola lite=)
Ha de bra!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar