fredag 21 maj 2010

Världens finaste


Jag har fått tag i världens finaste karl. Skitplupp, jag älskar dig=) hehe

Nu är klockan massor, jag har som vanligt inte packat ett dugg. Blir jag öfrvånad över mitt eget beteende? NEJ. De är JAG i ett nötskal. Borde väl packa ihop lite snabbt nu innan jag skall sova. Måste kolla när båten går oxå för det har jag inte heller gjort, i vanlig ordning.
I Sverige skall jag köpa nya skoooooooor=) åh jag blir så glad av bara tanken på ett par nya skor, fast ett par duger inte=) jag vill ha tre minst. Sko punkten är ju skit bra, ta tre betala för två. De kan inte bli bättre. Billigt brukar det oxå va, så det är ett perfekt ställa att ladda upp för lite nya sommar skor. Och går dom sönder så är det inte hela världen.

En person som jag längtar efetr att få träffa imorn är min farfar! Jag tror att de nästan är ett år sen jag såg han sist. Jag va ju upp till han i Juni förra året med min lilla syster. Sen dess har jag nog inte sett han. Så de skall bli kul att se honom imorn. De skall bli kul att få träffa mamma och syskon och pappa oxå, men roligast är nog Farfar för han är en sån skön person=)

Nä nu måste jag väl sätta igång att panik packa, behöver ju inte såmycket med mig eftersom att jag åker hem på söndag igen. Men lite vill jag ju ha med mig.
Godnatt
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. vilken snygging, han vill ju jag ha!

    SvaraRadera
  2. :) skor får man ju aldrig för mycket av! Min karl är nog helt nice han också! ;) haha. Hoppas du haft det bra med familjen. Kram

    SvaraRadera
  3. Omg. vilken goding får du lust att göra dig av med han så vill jag ha första tjing på honnom!

    SvaraRadera
  4. Anonyma kommentarer från slampor ogillas i denna blogg. Alla vet att de bara är billiga brudar som skriver så där=) så lycka till.

    (de kan ju mycket väl hända att nån vän har skojat till de)

    Nä men helt ärligt,de är fegt med anonyma kommentarer!

    SvaraRadera
  5. You go girl! Haha!

    SvaraRadera