tisdag 11 maj 2010

Spinning.

Oj herre gud, idag har jag varit på Spinning. Tänkte att de kunde va kul att testa då jag tror att man förbränner mycket med det.
Men shit de va verkligen inte min grej! Jag är aldeles för otränad, efter 15 minuter va jag redo att ge upp, när det gått 30 minuter undrade jag om det aldrig skulle va över. Efter 40 minuter va jag helt svim färdig, de pirra och stack i läpparna. Och vid 45 minuter va jag helt spy färdig=) Fy fan, va beredd på att springa ut.. Haha, gud va jag e dålig=)

När passet äntligen va klart vinglade jag ut från salen helt röd/rosa i ansiktet, yr i huvudert, mådde illa som fan och skakade i hela kroppen=) Helt sjukt.. Funderade på hur fasen jag skulle kunna köra hem. Men jag kom hem. PÅ nåt sätt=)
Men nu har jag iaf testat de och jag mår som en påse skit=) fortfarande illa mående. Men de skall väl ge med sig. Kan inte annat än skratta åt mig själv.. Kommer inte att göra om de fören den dagen då jag är vältränad och har bra kondition. Så det så..
Så de va min första och sista spinning upplevelse=)

Nu skall jag ta min illamående kropp och lägga mig i soffan en stund.. Ha en bra kväll..
=)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hej hej :-D Verkar ha hänt en hel del i ditt liv också. Var jobbar du nu? Själv ha jag jobbar på barn avd. i 2 år och sade upp mig och började i Jomala hemsjukvård i februari. Trivs jätte bra, arbets tiderna är det schysstaste :-)
    Vilket fint hus ni verkar ha byggt. Mysigt. Tror huset är på vägen till min moster. Hoppas allt e bra med dig iallafall. Ska kika in lite då och då :-) Kram

    SvaraRadera