tisdag 25 maj 2010

Helgen som gått


Ja den här helgen som var så var jag ledig hela tre dagar. Lördag, söndag och måndag.. Riktigt skönt. Åkte till Sverige på lördag morgonen med första båten. Så hela förmiddagen och ändå till 16.30 ungefär va jag hem till mamma och hälsade på. Kul att få träffa henne och ALLA min bröder. LÄnge sen jag träffa alla ihop. Mysigt. På kvällen sen åkte jag till pappa där jag fick träffa min syster, pappa, faster, farfar och ena kusinen. Sen kom ena brodern oxå dit.. Kul att få träffa lite familj ibland.

På söndagen var de bara jag och farfar hemma hos pappa. Så då fick jag prata med honom oxå. Han ville ha hamburgare, så jag fick åka och köpa åt han=) gullit..
Sen åkte jag iväg vid 13.30 för att shoppa litel. Fick med mig hem 3 par skor! Aaahhhh LYCKA!! en svart klänning till mallorca, en vit kofta, ett linne och två par korta leggings. Perfa.. Behöver bara lite till inför Mallorca resan som sker om 7 dagar!!!!!!=) Typ en ny bikini skulle sitta fint, men de är inte helt lätt vill jag lova. Men, men får se om de blir en till sverige tripp innan resan då.
Nu skall jag hoppa in i duschen och svalka min helt sönderbrända baksida. Brände mig som FAN i solariet igår på Avancia, herre gud hur jag ser ut och herre gud hur det känns!!! Jag har aldrig tidigare bränt mig i ett solarium!! Nej fy tusan så där gick alla mina planer i stöpet. JAg som hade tänkt sola lite alla dagar innan vi åker, men nu får jag istället smörja in en helt bränd baksida och hoppas på att de inte skall bli blåsor.. PISS..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar