tisdag 4 maj 2010

Hemma igen.

Så där, då är man hemma igen. Eller jag har nog varit hemma sen i söndags, emn verkligen inte haft tid att sitta framför datorn. Har inte tid nu heller. Skulle behöva gå och lägga mig för jag är trött som tusan och jag skall upp klockan 6... Åhh jag vill verkligen inte.. Just nu är jag så fruktansvärt less på vissa grejer på mitt jobb att jag bara skulle vilja spy! Ett jävla dagis kan man tro att jag jobbar på. Men det är väl lika bra att inte säga för mycket.

Hur som helst så har jag iaf haf de bra på västkusten då jag hälsade på Mikaela. En del vin drickande blev det, lite shopping, fika, massa prat och skratt om gamla minnen, goda middagar och utgång i Uddevalla. Vädret kunde ha avrit bättre, men de är inget man kan göra åt. Fick ju iaf två kvällar som va fina.. Men självklart då jag skulle hem på söndagen så vaknade jag av att de va strålande sol ute och jätte varmt... Typiskt... Hälsade även på min lille bror en sväng i söndags oxå innan min båt gick hem.. Fick träffa många i familjen på söndagen, då alla va och hälsade på min bror.. Trevligt..

Nej tusan nu skall jag sova, samla ny energi till imorn, tur att jag slutar tidigare. Lägger in lite mer bilder sen när jag har tid och ork. Förresten nu e de bara 28 dagar kvar tills vi åker till Mallorca=) Och JA jag kommer att tjata om det=)
Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar