onsdag 28 april 2010

Mot Västkusten idag=)

Ja idag är det äntligen onsdag och semester, om några timmar går mitt plan till västkusten. Å då får jag äntligen träffa min vän Mikaela igen. De var ett tag sen nu. Så det skall bli kul att se hur hon har det.

Nu sitter jag hemma hos pappa, skall snart börja stryka lite, de hann jag inte hemma. Sen tror jag att jag kanske måste packa om min väska lite, skulle behöva lämna av lite hos pappa. Men VAD? redan när jag va hemma så vägde min väska nästan 17 kg.. Shit=) den får väga 20 kg. Men jag vill ju handla nåt där och då blir det lite tajt tror jag. Så de är bara att gå igenom väskan nu och se om jag lämna av nåt här.

Kommer att sakna min kära, men vi ses ju på söndag igen=) Jag är ju så hemmakär, men jag har verkligen längtat efter att få komma bort lite.. alltid kul att se nåt annat. Och som sagt jag har aldrig varit i Göteborg.

Nä om jag skulle ta och sätta lite fart nu då. Så att jag hinner göra mig klar sen innan pappa kommer och hämtar mig.
Ha de så bra och ha en bra Valborg nu alla som läser=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar