onsdag 14 april 2010

Underbar dag!


Idag har varit en helt underbar dag. Strålande sol ue och det har varit ganska varmt. Jag har varit ute nästan hela dagen, och det har varit så jäkla skönt! Så idag har jag röjt lite här hemma. Jax fixade ju aldrig med min blomkrukor och sånt till hösten så allt har stått ute under vintern, fulla med jord och gammla blommor. SÅ varenda lerkruka har ju spruckigt. Jag tror att en va hel. Suck. Så idag tömde jag bort all gammal jord och slängde bort krukorna. Bara att köpa nytt.. Tusan slarv maja!!! Ja ja, man lär så länge man lever.. PÅ kvällen lyckades jag få med mig min kära ut på en promenad. Behöver röra på mig. Får så fruktansvärt mycket överlopps energi när solen lyser..
Så vi tog oss en runda med hundarna.. Jätte skönt.

Jag vill att alla dagar skall va så här fram till sommaren.. Sen vill jag ju självklart ha en fin sommar oxå.
Nu är det förresten bara 14 dagar kvar tills jag flyger ner till Göteborg för att umgås med Mikaela några dagar.. Längtar..

Fan nu krånglar datorn med mig och bilden jag skulle ha med detta inlägg försvann.. Och nu får jag inte dit en ny och jag får inte texten kopierad för att stata om allt på nytt.. Jälva teknik!!!!!!!!
Så nu säger jag Godnatt=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar