söndag 18 april 2010

Titta va vi fick=)


Ja titta va vi fick idag när jag kom hem från jobbet. Jonas småkusin kom hit med den här fina bänken som han gjort själv! Skit mysig. Längtar nu tills jag skall ha tid att ta mig en kaffe ute i solen på bänken=) Kom just in från min kvälls power walk=) hehe då satte jag mig ner en stund där och bara lyssnade på alla fåglar och varvade ner. Kollade på alla mörka moln. Tack och lov så började det inte regna medans jag va ute och gick=)

Annars då, har det inte hänt så mycket idag. Jag har varit på jobb och jag tycker att det gick riktigt bra idag. Dagen gick ganska snabbt.. Men sen när jag skulle handla så fanns de ju nästan ingen mat att köpa. Jävla strejk.. Jag ville ha fisk till middag, men det fanns det inte, så då tänkte jag ta kyckling men det fanns inte heller.. va fan... Så de blev nåt helt annat i stället.. Mycket gott men kanke inte allt för nyttigt=)

Oj oj det börjar komma in riktigt mörka moln över oss nu, kommer nog snart att börja regna.. Men jag tycker att det är lite mysigt! Då kan jag tända lite ljus inne och bädda ner mig i soffan sen. Mys, mys,'

Imorn skall jag till Sverige, fixa ett nytt pass till våran resa. Har lyckats övertala Jonas att komma med..=)
Fint nej nu kan jag inte skriva mer..
Ha en bra kväll..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar