söndag 25 april 2010

Söndag och ledig


Kolla vilken fin klocka jag köpte igår när jag var till Sverige=) Min andra fina klocka har ju gått sönder, hela bakstycket har lossant! Hur nu det har gått till?? Så denna klocka och halsband fick följa med mig hem från Gulfynd igår.
Va ju till Sverige för att hämta mitt pass så att jag skall kunna flyga till Göteborg på Onsdag, och sen till när vi skall till Mallorca. De är väl bara ca 37 dar kvar nu tills vi tar flyget till en bättre start på sommaren=)

Idag är det iaf söndag och jag är ledig, tvättar och donar här hemma. Måste ju ha alla kläder tvättade idag så attjag kan packa imorn. För på tisdag efetr jobbet åker jag ju till Sverige- De skall bli kul att åka och hälsa på Mikaela lite.. Så glad att det äntligen skall bli av.

Jonas och jag va ute på en skön morgon promenad idag med hundarna. Strålande sol och varmt ute. Underbart! Sen fick han jaga en klav som rymt ut, inte så kul för honom men lite underhållande för mig som fick titta på=)
Nä om jag skulle ta och fortsätta med mina projekt här hemma nu då så att jag hinner bli färdig nån gång idag.
Ha en fin dag..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar