måndag 12 april 2010

Vår!


Idag är det måndag och vi har ett underbart vackert vårväder. Solen skiner och jag var uppe tidigt.. Jag har i och för sig varit upp tidigt nästan alla mornar sen jag blev sjukskriven. Igår sov jag länge, men då hade jag ändå varit vaken till 3 på natten..
Men det är skönt att komma upp tidigt när det är vackert väder ute.. Man hinner njuta mer då.
Jag har till och med lyckats ta mig ut på årets första cykelrunda idag. Cyklade inte allt för långt, men några kilometer iaf. Alltid en början.

Fick ett mess idag att min telefon har kommit tillbaka från lagningen idag. Så när Jonas åker med in till stan så följer jag med för att hämta min älskade lur.. Huppas den e lagad och att den funkar. Annars blir jag sur. Golv till övervåningen skall vi oxå titta på..
Härligt. Nå jag hoppas att den som läser oxå får en fin dag idag=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar