lördag 10 april 2010

Morgonmys..


Lördag morgon och katten ligger och myser framför brasan. Han gillar att ligga framför. Känns lite konstigt med tanke på hur jäkla varmt det faktiskt blir. Men tycker han de e skönt så får han ligga där. Men han har blivit riktigt hopplös på att smita ut nu. Han som varit så snäll förut och bara stått innanför dörren när vi andra sprunigt in och ut.. Men nu drar han ut direkt han får chansen. Så jag måste nog snart släppa taget om min bebis och börja ha honom ute. Men som sagt först öva lite med koppel..
Den här dagen bara springer iväg känns de som. Trött är jag oxå. Måste snart göra mig klar för att åka på dop.
Tanka måste jag hinna före oxå. Ja ja allt skall man hinna med här i livet.

Vårat sovrum på övervåningen blev målat igår oxå=) men jag visar inte än hur de blev.. Väntar lite...
Nä nu har jag verkligen inte tid att sitta framför datorn mer.. Stryka mina kläder måste jag oxå göra.. Bara att hoppas på att jag hittar strykjärnet...=/

Ha en fin lördag fast de är trist väder (iaf här på Åland)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar