fredag 2 april 2010

Just så....=)


Så här ser Felix ut när han inte får som han vill=) haha, precis som sin matte och husse. Jonas ser oxå ut så där när han inte får som han vill, och så ser jag oxå ut=)

Haha nä visst gäspar han bara.. Stort gap.

Skulle egentligen åkt till min mamma idag (1/4) men idag när jag kom till jobbet så fanns där återigen en lapp om magsjuka.. Alltså, den va inte över som vi trodde. Så nu hade fler insjuknat.. Faaaaaan. Skall de aldrig va över. De har hållit på i 3 veckor nu på min avdelning.. Börjar bli duktigt jobbigt att reda upp allt det där... Jag vill att allt skall bli normalt igen..
Så ja, nu kunde jag inte åka till mamma... Men imorn (idag då klockan blivit över tolv på natten) åker jag till pappa.. Men jag skall träffa upp mamma och kanske min ena lillebror för att äta en bit mat. De skulle va mysigt. Hade så sett fram emot att få träffa mina bröder. Min syster får jag inte heller träffa för hon åkte tydligen till Åre imorse.. Så ja.. Men så kan det gå.. Nu är klockan åt helvete för mycket igen. Jag har fortfarande inte packat, och jag har ingen aning om va jag skall ha för jacka på mig när jag åker..
Äh lägg fram allt nu och packa imorn.. Nu e jag så sjukt trött och vill bara sova..
Så godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar