måndag 19 april 2010

Kööööör!


Ida har Joans och jag varit i Norrtälje för att fixa ett nytt pass till mig. Lättare sagt en gjort med en envis dam i kassan hos polisen.. Åhhhh va trött man kan bli.. Men tillslut fick jag iaf som jag ville.. Alltså ett nytt pass, hoppas de är färdigt på fredag för då kan jag hämta det på lördag. Skulle behöva de när jag flyger till Göteborg tydligen.

Fick stilla mitt shopping begär lite idag oxå.
Köpte:
En jeans kjol
En kortärmad skjorta
En lite längre, kortärmad koft
Några tidningar=)
En del mat så nu är frysen full igen. Perfek
Och självklart ett Pass
Vikter som man spänner fast runt händerna när man tex skall ut och gå.. haha nu jäklar..
Smirnoff ice (GOTT)

Så när jag kom hem bytte jag om direkt, ut på en power walk med mins stavar. Va ute i en timme, riktigt skönt måste jag säga.. Sen när jag kom hem körde jag träning med Paolo Roberto=) haha ett fettförbrännings pass och sen mage, ruma, lår.. Fick med en dvd med en av tidningarna jag köpte. Fan Mallorca och sommaren närmar sig med stormsteg!

Så de va min dag, nu skall jag hoppa in i duschen och sen göra mig en kopp te och ta några knäcke smörgåsar med bregott och ost... Mmmmmm=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar