söndag 11 april 2010

Söndag


Ahhhh idag har det varit underbart väder ute. Helt underbart! Strålande sol hela eftermiddagen och fint hela kvällen. Så jäkla skönt att va ute. Min pappa kom hit idag med lite tonårs tjejer. Dom hade ju som sagt varit på tränings läger den här helgen här på Åland. Så dom har varit och kikat på kalvarna, dom missade en födsel med bara några minuter.. De va lite synd. Men dom fick ju se en nyfödd kalv iaf. Trevligt att ha dom över lite, bjöd på kakor och saft. haha..

Igår hade ju Jnas party här hemma, så då åkte jag och pratade med pappa lite eftersom att dom var på vikinga hallen.. Tänk om jag oxå skulle ha mina föräldrar nära. Tänk va skönt att bara kunna åka hem och ta en kaffe med mamma eller pappa.. Men det finns inte i min värld=( Nå ja, satt och pratade med pappa där en stund iaf. Sen åkte jag till Marie och satt där till typ kvart i två i natt.. Hjälp va tiden gick fort. Men de va riktigt mysigt att bara sitta där och dricka en massa te, och äta digistivkex med smör och ost=) snackade om allt möjligt.. De va riktigt mysigt, en riktigt tjej kväll även om jag kom dit ganska sent. Klockan va nog tio på kvällen när jag kom=)
Så tack för den=)

Idag kom jag äntligen på hur självutlösaren på systemkameran funkade=) haha de tar lite tid, men jag provar mig fram. Tur att de finns sådana grejer=)

Nä nu tänker jag inte skriva mer för stunden. Skall se om min kära sambo vill prata lite med mig=)
Ha en fin kväll.. Njut av livet medans ni kan.....=)
Posted by Picasa

2 kommentarer: