fredag 16 april 2010

Lönedag.


Yes dag är det fredag och idag kom den efetrlängtade lönen in på mitt konto=) Alltid lika roligt med lön. SÅ det blev en liten shopping runda på stan idag, köpte bland annat en låda för servetter. Alltså den på bilden. Dom är så fina. Jag hade redan en fast det står VIN och så finns det plats för två vin flaskor.. Köpte även en där det stod bröd idag.. Tyckte nog först att den va för liten, men jag ville ha den ändå!=) Köpte nya gardiner till kontoret oxå. SÅ jag köpte nog bara saker till hemmet. Hittade en så fiiiiin löpare på Tyger & Sånt, men jag tyckte att den va lite för dyr.. Men kankse jag måste köpta den nån dag snart iaf.. Den va sååå fiiiiiiiin!!

Trött är jag nu oxå, dagen började med ganska grått och trist väder vilket jag tyckte va ganska skönt. Men sen under dagen nu så blev det riktigt fint. När jag kom hem lagade jag potatis och purjolöks soppa... Mmmmm va gott, sen med varmt bröd direkt från ugnen med smör och ost på.. Kanon...
Sen begav sig Jonas och jag ut på en promenad i ko hagen. Han skulle kolla att alla staket eller nåt va hela.. Och kan ni gissa va han hittade då??
Jag berättar nog sen va han hittade, skall ut och ta ett kort på det först.. Får se om det är vad vi tror...?!
Nä nu skall jag byta till dom nya kontors gardinerna.. De blir nog fint det=)
Ha en trevlig kväll.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar