lördag 10 april 2010

Dop


Yes, idag stod de då dop på schemat. I vanlig ordning är jag ute i sista sekund. Med ALLT. Hade (trodde jag) valt kläder jag skulle ha. Men när jag hade klätt på mig det ångrade jag mig iaf. Ahhh snabba på, tiden rinner iväg.. Byter kläder fort som...... Ja=) Jonas ringer och stressar på mig. Vi skulle mötas upp för jag sa att jag inte hittade. Nå de hann jag ju inte heller. Möta upp han alltså. Men jag hittade nog dit ändå, kanske inte körde helt lagligt på vägen heller=) körde om dopbarnets farmor på 30 väg, bara 100 meter före vi skulle in på parkeringen.. Men jag visste ju inte att det var henne jag körde om.. Haha pinsamt.. Hann ju bara parkera så parkerade hon brevid.. Men jag tyckte de gick så sakta och jag var skit stressad=) haha lite pinsamt kanske.. Men bara lite.. Vi kunde ju skratta åt det=)
Men så idag blev iaf Leo döpt. Han va så gullig och duktig där han satt i Jonas famn. Han sa inte mycket.. Såg så glad och fundersam ut=) hehe gullunge.

Nä nu måste jag väl dra mig hemifrån. Jonas vill fira innebandy segern med sina lag kamrater (själva) så jag måste hitta på nåt att göra i några timmar.. Tror jag skall åka och se om jag kan hitta min pappa. Han borde vara på Åland idag.
Så ha en trevlig kväll nu.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar