fredag 16 april 2010

Flaskpost!


Ja de var den här flaskan som Jonas hittade när vi var ute och gick idag. Alltså flaskpost, lite roligt måste jag säga. När vi sen va hemma så öppnade vi flaskan och försökte pilla ut pappret som var där i. Tyvärr så var de ganska fuktigt, och den gick lite sönder. Men när vi väl fick ut pappret och vecklade ut det så var det en teckning. Antar att det var ett barn som hade ritat det. Ett hus. Hehe skit gulligt.
Jag vill oxå skicka iväg flaskpost=)

Nej nu är jag sjukt trött så nu skall jag nog krypa ner i sängen. Måste sova, va ju upp klockan 6 imorse och jag har ju inte stigit upp så tidigt på över en vecka så man är väl inte van=)
Så nu skall jag äntligen krypa ner i sängen, och tack och loc så har jag sovmorgon imorn. Börjar inte fören klockan 14. SKÖNT..=)
Så godnatt nu då.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar