onsdag 7 april 2010

Utemöbler?


Fy va svårt det är med utemöbler. Att hitta nåt man vill ha samt att det skall av ett bra pris. För tusan va dyrt det är med sånt. Jonas hade hittat ganska fina saker på internet. Bord med stolar samt en soff grupp. Hörnsoffa tror jag att det var.. Igår va jag efter jobbet ens väng och kikade och hittade det här (på bilden) Helt ok, Ett bord, en soffa + en fotölj. Brevid fotöljen på bilden kan man ana krukor. Åh jag har en bild framför mig hur jag skulle vilja ha det, med blommor, höga växter, varmt och ombonad.. Ja, drömma kan man ju alltid=)
Vi får väl se va vi kan hitta. Våren ochvärmen borde väl vara på väg nu. Så snart vill man ju kunna sitta ute lite och njuta.. Varför har jag inte massor med pengar?
Nå ja,.,

Är iaf ledig i dag från jobbet. Sitter här vid datorn och har svin ont i ryggen. Nåt hände igår morse innan jag åkte på jobb, de drog till i hela vänster sida av ryggen, och de drog så hårt att man lixom stanna upp och höll andan. Men iväg på jobb eftersom att de släppte. Men jag kände under dagen att de gjorde bara mer och mer ont, hur jag tappade orken i kroppen. De gjorde ont varje gång jag tog ett djupt andetag. Va fan e det här?
När jag väl kom hem sen på kvällen la jag mig i sängen för att det gjorde så förbannat ont. Sen kom jag knappt upp igen. Vred och vände, vred och vände, åla lite för att vända mig till mage för att sen kunna åla lite till så att knäna skulle hamna på golvet för att sen stiga upp..
Skiiiiiiiit, va har hänt? inga verktabletter har hjälpt heller.
Idag har jag lika ont igen, de va en kamp att komma ur sängen idag, de gör ont när jag böjer mig, det gör ont när jag rör armarna. de hugger så att jag tappar andan.. Så nu har jag tid till en läkere imorn. Faaan jag har verkligen inte tid med det här nu!!!!! Inte alls.. JAg skall ju va frisk. Jag skall jobba och tjäna pengar, jag skall träna och komma i form.. Nu barkar allt det där. Hoppas hoppas ryggen är bättre imorn så att jag inte blir sjukskriven. Men skall jag va helt ärlig så tvivlar jag på att den känns bra imorn med tanke på hur den känns nu... Åhhh jag har inte tiiiiiiiiiiiiiid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hm. I know the feeling. Inte fan har jag tid att ha cancer heller men, vad gör man? Bara att giiiiilla läget :-P Hälsa jobbet.

    SvaraRadera
  2. Nä kanske inte gilla läget, men man får väl försöka göra det bästa av situationen antar jag=) livet är hårt ibland.. Blää... Men jag skall hälsa iaf.. Och sköt om dig Jessie!

    SvaraRadera