onsdag 7 april 2010

Sjukt tråkigt.


Hehe bjuder på en lite halv ful bild på Felix när han va jätte liten=) haha han ser grymt missnöjd ut.. Surpuppa=)

Annars då.. Annars har jag sjukt tråkigt just nu. Inget att göra och det finns inget roligt på tv. Jag har ont i ryggen och idag är en klago dag. Så enkelt är det med. Skall iaf till läkare imorn.. Så jag blir åtminstånde hemma från jobbet imorn, sen får vi se.. Som sagt jag vill inte och har inte tid med det här. nå ja.

Skulle vija fixa fint här hemma oxå, men minsta lilla jag rör mig fel, hugger det till och jag tappar andan. Har iaf mycket tankar
och funderingar just nu.. På allt och inget.. hmmm.. Inget jag delar med mig av just nu iaf.

Längtar iaf tills jag skall få åka och hälsa på Mikaela. Jag tror att det är 20 dagar kvar tills jag flyger iväg till Göteborg.. JAghar aldrig varit där så de skall bli kul att se. Hoppas på fint väder! Värme och roligheter med kära Mikaela.
Och när jag har varit och hälsat på henne är de ju bara en månad kvar tills vi åker till Mallorca allihop. kan man längta mer än va jag gör nu.. Nääääää!!!=)

Nu skall jag gå till soffan, se om man kan sitta som folk i den eller om jag måste ta ut kontorsstolen och sitta i den.. För i den sitter jag ganska bekvämt..
Nej slut klagat nu Janni..
Ha en fin kväll=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar