onsdag 31 mars 2010

Färg Val....


Ja nu tror jag att vi har enats om en färg till vårt nya sovrum.. Bilden gör sig nog inte helt rätt, de är en varmare färg, lite mer åt de rosa hållet än den som visas här på min blogg. Men de är ju för att jag tagit kort på katalogen. Men jag tror att de kommer att bli jätte bra. Jag tittade på den idag och hade tänkt de till vårt "gästrum", men sen mitt i allt så blev de nog den som hamnar i vårt sovrum. Kanon..
.
Vår nya säng kom idag oxå=) ahhh Härligt!!! Kan de bli bättre eller? Nä inte just nu. jag har det faktiskt bra, om inte toppen. Visst finns de alltid lite down dagar och problem som man har, men jag försöker verkligen se positivt på saker i mitt liv nu. Orkar inte lägga ner energi på onödiga gnäll, och annat skit..
Nä nu har jag verkligen inte tid med det här, skall byta om och sen skall jag iväg på Zumba med Camilla..
Ha en fin kväll=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar