tisdag 23 mars 2010

Julstjärnor i Mars=/


Ja ibland är det så att man får skämmas, jag har fortfarande inte fått ner våra julstjärnor=/Kanske jag hinner få ner dom idag annars på fredag?! Måste verkligen försöka.
Har väldigt varmt just nu, gör massor med saker samtdig. Lagar mat, Tacopaj, städar, har skottat snö där emellan. Och nu blogga lite. Tänkte visa den nya rosa/lila mattan=) Nästa på önskelistan är väl ett nytt vardgasrums bord. Men de är svårt att hitta ett som man vill ha tycker jag. Men nu har vi iaf fått in lite färg i vårt hem. Kuddarna köpte jag för några veckor sen. En extra färgklick! Felix tycker som sagt va att den nya mattan är jätte rolig=)
Nä om jag skulle försöka hålla ett öga på min paj nu då så att den inte bränns. om två timmar blir det Pilates. De skall bli skönt. Men jag får alltid så tusans ont i benen av hennes uppvärming. Fuskar mig lite egenom den så slipper jag få så ont=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar