tisdag 30 mars 2010

Myrjakt.


Jepp jag oc Felix (mest Felix) har haft myrjakt på kontoret idag=) Sprang en ensam liten myra på bordet så jag lyfte snabbt upp Felix så att han skulle få "jaga" lite.. Han såg så söt ut när han sniffa upp den.. Sen försökte han äta upp den och då sprang den ovanpå "läppen", haha stackarn såg duktigt förvirrad ut, han undra säkert varför de kitlades=) Men efter lite jakt runt om på bortet fick han den till sist i sin mun. Tugg, tugg svälj och så var den borta=) Åh min lilla jägare.. Hahaha=)

Idag var jag iaf på jobb igen efter mitt magsjuke drama=) Fortfarande öm i magen, men visst gick det att jobba. Skall försöka mig iväg på pilates ikväll på skolan. Får se hur mycket jag orkar.. Jag kör i min egen takt.
Men på tal om jobb och sånt, tusan va mörkt de va imorse när jag steg upp nu när man bytt tid. Tungt.

Efter jobbet var jag iväg med min telefon, tur fan fick jag veta idag att de va tå års garanti och inte ett års.. TUUUUR!!!!!!! Så nu hoppas jag att dom skall laga den snabbt och att jag då får tillbaka en hel telefon.
Nä nu skall jag slänga i mig en smörgås innan jag skall iväg på tränig. Ha de så bra så länge gott folk.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar