fredag 12 mars 2010

Torka på rubriker.=)


Ännu en dag har sprungit iväg. Och nöjd har jag varit med min dag. Tog ett var på stan idag innan jobb, köpte mig en ny vårjacka för jag kom på att jag nog inte har nån vårjacka. Och sen hade jag lyckats sänka min telefon räkning så jag unnade mig en jacka idag.. Så var min dag räddad=) Sen åkte jag och bunkra upp med en jädra massa frukt som jag satt på jobbet. Jag är nämnligen trivselvärd denna månad. SÅ vi kör på den nyttiga linjen=)

Imorn då? Då är det jobb igen som gäller. Sen skall jag till stan och betala in en förskott peng på resan så att min bokning blir bekräftad. Sen tänkte jag att jag skulle till Avancia och skaffa mig ett medlemskap för att se om jag skulle kunna tänka mig att börja träna nåt. Nåt roligt måste det väl finnas som skulle kunna passa mig?! Nång gång måste man ju komma igång=) haha
Sen tänkte jag ta en fika med Malin, sen en sväng till Sandra som fyller år. Sen är nog klockan så mycket att jag hinner hem och kolla på lets dance. Och ett nytt efterlängtat avsnitt av Solsidan!!!!=) De e ju bara för jäkla bra!
Så nu tackar jag för mig och för den här dagen..
Vi hörs imron igen=)
Godnatt
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. vad är det här för ursnygg åländsk hollywood fru????? !!!!/mamma

    SvaraRadera