måndag 22 mars 2010

Mycket snö


Ja mycket snö kom det igår, men vackert är det. Det var en riktigt fin morgon idag måste jag säga, så himla ljust när jag åkte till jobbet. Jag försökte att suga i mig all energi jag kunde.. Vackert var det när solen steg. Och vackert väder har det varit hela dagen. Strålande sol, och plus grader ute, så snön som kom så smälter nog ganska snabbt. Slutade ganska tidigt från jobbet idag, åkte en snabbis för att handla, åkte sen till EM möbler och mötte upp Jonas. Mattan som vi hade beställt har Fint att få in lite färg i huset. Visar den väl sen. Har den fortfarande i bilen. Skall väl snart ta in den.. Om en liten stund skall jag tillbaka till stan för att träna.. Dagens pass blir Step Up. Hade varit kul att gå med någon. Men men..

När jag kom hem idag va Felix jätte gullig. Han kom skrikande till mig och ville upp i famnen. Sen hängde han och myste i min famn en stund. Ibland är han för jäkla go den katten, och ibland är han för hemsk. Men älskar han det gör jag...

Och just det, idag skulle min farmor ha fyllt år om hon hade levt. Hon dog för snart 5 år sen. Gud va tiden går sanbbt.. Jag va 20 år när hon dog.. Och som sagt nu på onsdag så fyller jag 25. En tanke till min farmor iaf.

Nej nu måste jag göra mig klar snabbt om jag skall hinna iväg på träning.
För den som läser?! Vi hörs sen.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Dags att kommentera,tusan va lat man blir:-)Vet ju själv att man vill ha lite respons ibland för att orka fortsätta!Ha varit underbart att få se dina vinterbilder från vv-viken så jag ha fått sett de underbara holmar som hägrar för oss, så fort vi kan få båten i sjön!snart e vi där!!:-)Många grattis till 25 i förskott oxå!Take care!!

    SvaraRadera