tisdag 23 mars 2010

sur som en citron

Ja här har vi då Felix när han visar upp sin bästa sida. Han tar sig en tugga av Ronjas svans, hon blir inte allt för glad men han e allt för kaxig för sitt eget bästa den där katten=)
De Felix ligger på är alltså en del av den nya mattan, han tyckte att mattan var mycket märklig.. Haha såg kul ut när han funderade på va vi la ut, kändes säkert konstigt under tassarna..

Va ju på step up ikväll, men de va fan inte kul. Jag blev på skit dåligt humör. De va dålig musik, så man blev ju inte alls peppad. Jag personligen tycker att musiken är viktigt när man tränar.. Och det där föll mig inte alls i smak. Sen så hade hon som ledde hela skiten typ 100 olika rörelser, ut med höger ben, hoppa jämfota, sträcka sig 2 gånger, böj benen 4 gånger, basic steg 2 stycken, sparka ett åt höger, knäböj till vänster 2gånger.. Ja ni kanske förstår, jag hängde inte als med. Hon hade för mycket saker hon ville att man skulle göra samtidigt, så man han ju aldrig lära sig fören hon började med nästa. SÅ halva träningen fick jag ju stå still för att jag inte hängde med.. Skit kul. Not, så jag va på riktigt dåligt humör när jag gick därifrån.. De gör jag nog inte om. Zumba får duga för mig..

Kvällen har annars varit ganska lugn. Känns lite konstigt i magen, men jag hoppas att det är inbillning. De är nu heller inte många timmar kvar tills jag fyller 25. Önskar att man skulle va ledig, men icke.. Nå ja inte dör jag väl av att jobba heller.. Men visst hade de varit skönare att få va ledig när man fyller år..

Nä nu är jag så trött att jag snart stupar..
Så godnatt för idag.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar