fredag 5 mars 2010

Glad!!!!!


Kanske inte bilden visar att jag är glad.. Men det ÄR jag !!! Idag efter jobbet var jag och bokade en resa till mig och Jonas!!=) Så den 1 juni klockan 07.15 går flyget från Arlanda till Mallorca.. De kommer att bli en perfekt start på sommaren!=) Vi blir borta en vecka. Och de bästa är att min kära Mikaela och hennes sambo med hans barn skall med..
Va kan bli bättre? jag får ha min älskade Jonas med mig samt min bästis. Åh va jag längtar! Jag tror att de här kommer att bli bra.. Nu har jag nåt att se fram emot.. Mina piss sura dagar har nu vänt och jag känner mig GLAD och förväntansfull=) Jag vill åka nuuuuu=) Men de är inte allt för långt kvar... Och det är bra att ha något att längta efter...=)
Så Mallorca snart kommer vi!!

Vad har hänt annars idag då? Inte så mycket, jag har varit på jobb, bokat en resa. Sen nu ikväll har jag varit på jobb möte, samt middag ute med jobbet. Riktigt trevligt måste jag säga. Synd att man jobbar imorn. Men sånt är livet. SKulle köra hem en arbets kollega.,. När jag släpte av henne förklarade hon en väg som jag skulle köra för att komma ut på "min" väg.. Tror ni jag fatta? nää, för jag körde vilse.. Och åt fel håll.. Så efter en ca tio minuter vänder jag tillbaka för jag inser att jag inte har en aning om var jag är i mörkret=) haha. Så kan det gå..
Men nu är det sängen för mig. Skall på jobb tidigt imorn igen...
Så godnatt=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar