söndag 21 mars 2010

vart tog du vägen, vägen?


Ja nu har våra bara fina vägar försvunnit. Herre gud det har snöat hela dagen, så nu har det kommit MASSOR med snö!!!! Jag som trodde att de skulle va över med snön och att våren skulle komma.. Men men än vill tydligen inte vintern släppa sitt grepp om vår jord.

Idag annars då, jo jag har jobbat hela kvällen, överlag har de gått bra och vi har haft en ganska lugn kväll.. Ett dödsfall, och det är ju alltid lika tråkigt, men tyvärr så är det ju en del av livet. Sen har vi magsjuka på min avdelning. Ahhhh jag dör! Jag vill fan inte bli magsjuk, nu har jag svalt en hel hög med hela vitpeppar korn=) Snälla låt mig slippa bli sjuk!!! De finns absolut inge värre.
Så ja, de va min dag helt kort.. Nu blir det nog sängen. Imorn skall jag på step Up... Kom igen Janni, kämpa hårt=)
Godnatt nu!

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar