onsdag 24 mars 2010

Pilates


Oj klockan är som vanligt massor, jag somnade en sväng och vaknade 00.30 varför jag då sätter mig framför datorn är ett mysterium=) haha.
Klockan har ju nu passerat tolv på natten vilket betyder att de nu är den 24 mars, alltså min födelsedag=) Men eftersom att jag inte sovit en hel natt så räknas de inte som min födelsedag fören jag vaknar imorn=) Så de så..

Ikväll va jag då alltså på Pilates igen, de va ganska skönt men jag har ont i benen, idag hade jag väl säkert extra ont efter step upen igår. Men de e bra det. Man skall känna att man lever.
Sen for jag hem igen, kollade på halv åtta hos mig medans jag bakade en cheesecake som jag skall ha med till jobbet imorn. JObbar ju kväll på min födelsedag, hade varit mysigt att va ledig. Men men sånt är livet när man är en hårt arbetande kvinna.

Men kanske jag skall sova nu så att jag kan gratta mig själv när jag vaknar. Tänk 25 år.... Jäklar va tiden går.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar