onsdag 10 mars 2010

Är det här dagen?


(Tisdag)
SÅ har ännu en dag gått i detta liv=) Denna dag spenderade jag 8 timmar på mitt jobb, sen åkte jag till stan. Hade tid klockan 18 för ansiktsbehandling och tyckte att det var onödigt att åka hem emellan. Så jag var en sväng till resebyrån och frågade upp lite saker som jag glömt fråga. När jag sen går därifrån ser jag Sandra. Pratar en snabbis sen skiljs vi åt för stunden.. Hade tråkigt och försökte få en drop in tid för att klippa mig medans jag väntade på min ansiktsbehandling. Fick ingen-- Suck.. Gick en sväng till Zoo Ligan och pratade med Ullis och sen ringde Sandra. Så jag gick och mötte upp henne och hennes kille på tyger och sånt.. Där köpte jag en ny gardin till köket.. Hoppas att den kommer att passa. Enkel och fin. Sätter upp den imorn när jag är ledig. Sen gick vi och tog en kaffe--

Sen var det då dax för min ansiktbehandling, jag såg inte riktigt fram emot den eftersom att sist jag var så gjorde det så jävla ont. HAr ju så känslig hud, och när hon skulle göra den ren och nypa på allt trodde jag att jag skulle dö. Hade ont i flera dagar efteråt.
MEn nidag gick det riktigt bra och det var skönt. Jag hade fått bättre hud på bara en behandling. Och efter dagens behandling känns huden i ansiktet jätte fin.. Jag borde verkligen försöka göra detta en gång i månaden.. De kostar ju lite, men de kan jag va värd=)
Köpte en skit bra "trasa" och som jag skall ha när jag duschar, för att göra rent och skrubba på ryggen. Alltid svårt att komma åt där själv.
Fick hem lite prover till ansiktet idag oxå, se om jag kan hitta nåt som skulle passa mig. Tror att jag skulle kunna lägga pengar på en bra rengöring med piling och sen en hud kräm. Men de är fruktansvärt dyrt.. SÅ därför vill jag prova lite så att man inte bara köper för att köpa. Sånt kan jag va bra på..

Nej nu skall jag ta mig tillbaka till sängen. Sova lite, imron skall jag ha sovmorgon utan väckar klocka. Underbart=)
Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar