måndag 29 mars 2010

Måndag


Så var det måndag igen och en ny vecka har startat. Idag är jag oxå hemma från jobbet, även om jag mår ganksa bra idag så är jag helt svag i kroppen, och jag har fortfarande ont i magen. Men jag är ju helt klart på bättringsväg iaf. MEn magen känns som ett enda jätte stort blåmärke, jätte ömt.

Idag har jag en fruktanskvärd längtan efter sommaren! De skulle va så skönt med lite sol och värme, semester, bada och bara ha de skönt. Äta jordgubbar och smultron och få äta grillad mat. åhh så jag längtar!! Men kanske jag först skall längta till våren. Snön smälter ju sakta men säkert bort, bilden ovan är ju för några dagar sen då jag fyllde år (24/3) det var ljuvligt vackert och då hade det varit skönt att va ledig. Idag är det bara grått ute. Jätte tråkigt. Vill ha sol, och jag vill att de skall börja blomma lite. Jag vill så mycket just nu känner jag. Men man får ta en sak i taget.
Nu skall jag små plocka lite här hemma hade jag tänkt, börjar bli för mycket smått plåtter här hemma som jag inte vill se=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar