onsdag 17 mars 2010

Solen Skiiiiner


Solen skiner för fullt idag, jag är frisk och jag är ledig från jobbet. Underbart.. I fredags efter jobbet så var jag och drog på stan, betalade in första delen va resan, så nu är den absolut min=) eller vår=) sen va jag och åt middag med Malin på stan och snackade loite tjejsnack. Ibland måste man bara få prata av sig lite. Sen när klockan va 18 åkte jag till Sandra som fyllde år. Fick fika och gav henne ett halsband. Träfade Isa oxå som jag inte sett på länge. Sen vid 9 va jag hemma och kollade på lets dance=) Fredags nöje.

I lördags va Ullis, Smulle, Marie, Stefan och Leo här på besök. Bjöd på lite ost och kek och kikade på melodifestivelen. Riktigt trevligt. Sen åkte jag och Ullis till Arken. Jag ville nog först inte, har inte varit ut sen jag blev drogad. Så jag har bara dåliga minnen från Arken känns de som. Men nån gång måste ju va den första som man vågar sig ut igen. Och de fick bli i lördags., De gick nog bra. Och jag kom hem helt oskadd. Skönt det med.
På söndagen sjorde jag inte allt för mycket. Ullis och Smulle va här en sväng, Jonas fick köra lite snö skoter. De e nog häftigt och roligt på alla sätt och vis..

På måndag va jag ut till Godby och träffade Malin, där gick vi en promenad och pratade om allt möjligt. Jätte skönt. Va till en blombutik där, och OJ va dom hade mycket FINA saker där.. Ville handla allt!!! Men jag köpte bara en present till en arbetskamrat som fyllde år..
Sen va de jobb hela kvällen.

Igår så var jag på jobb, slutade tidigt tack och lov. Blev helt galen på jobbet.. Illröd i ansiktet av ilska. Så nu har jag tagit mig ett snack med vår chef.. Får se nu då.....
Sen drog jag på stan, köpte mig en träningströja, ville ha en sport bh, men de kunde jag glömma. Finns ju inte för oss med lite större bröst.. Men dom skulle beställa in. Sen va jag och gjorde mig till medlem på Avancia.. Nu skall jag försöka bränna inför sommaren och Mallorca=) bättre sent än aldrig.. Sen åkte jag hem, bytte om och sen åkte jag till Lemlands skola där jag har Pilates på tisdagar. De va skönt..

Och idag onsdag är jag ledig. Solen tok skiner och det är underbart vackert ute.. Bokade in mitt första tränings pass på avancia idag. Så klockan 20 ikväll skall jag på Zumba.,. Jag tycker att de är lite sent.. Men jag får stå ut bara...

Nu skall jag gå och laga varsin smoothie till mig och Jonas. De va länge sen.. Kaffe är jag oxå sugen på.. En kopp varmt kaffe ute i solen=) Sen skall jag iväg och handla mat så att vi får nån middag ikväll.
Ha en bra dag..

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig och gör massa saker hela tiden :)

    SvaraRadera