söndag 21 mars 2010

80 års firande.


Titta vilken fin bukett rosor vi fick igår av Jonas föräldrar, lite förlovnings blommor och ett fint kort. Sen har dom ju varit så super generösa så vi får 1000 euro i förlovnings present till en säng.. Helt otroligt snällt!

Igår var de iaf lördag. Jag jobbade på dagen, hann med en sväng till bröllopsmässan (för skojs skull, jag skall inte gifta mig) =) Men jag måste såga att jag tcker att den va ganksa tråkig. Va med i en tävling oxå, där man kunde vinna ett jätte fint kak fat i tre våningar, en servis som är gjort inför det ungliga bröllopet i sommar. Hoppas jag vinner den=)

Sen for jag snabbt hem, gick upp och kollade på övervåningen där Jonas har börjat kakla de tredje badrummet. Åh jag tror att de kommer att bli jätte fint när det är klart!!! Jag är så nöjd med det kakel vi har valt. Sen ner och duscha och sen åkte vi till Park med hans familj för att äta middag, hans farmor fyllde 80 år. Fick jätte god mat!
Sen hem till hans föräldrar för kaffe och annat gott.
Så de va min lördag, och den gick fort. Va jätte trött när jag kom hem, vi somnade i sängen tills Jonas skulle på jobb klockan 23. Då steg vi båda upp, han gjorde en rom och cola till mig (va såååå sugen) sen for han på jobb och jag drack min drink och pratade med Mickis i telefonen. Tror inte jag kom i säng fören 01.45. Gäsp!

Och idag är det söndag, grått och trist väder om man jämför med lördagens väder som var helt ljuvligt! De kändes verkligen som vår. Men de e väl skönt om de är lite mulet när jag ändå snart skall på jobb. Skall ju jobba hela kvällen så.
Så ja, de va min helg.. =)
Ha en skön söndag nu!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar